Seireitei

Sunday, July 12, 2009

Summer school blog 1 : voorberreiding

Twee blogs terug vertelde ik dat ik deze zomer naar Summer school ga in Newcastle en nog 9 dagen en dan is het zover. Zondag over een week pak ik het vliegtuig naar Newcastle waar ik opgewacht wordt door mensen van de universiteit. Deze zullen mij en andere studenten met de taxi naar de campus vervoeren.

Deze week heb ik al mijn pre-arrival informatie ontvangen. Waar ik me moet melden voor een kamer sleutel. Ik krijg een prive kamertje met een bed, bureau, kasten, wastafel en internet acces . Keuken en wc/douche deel ik met 5 mensen van mijn verdieping. Teven is het globale rooster al bekend en de specifieke vakken/college krijg ik daar. Ik weet nu al wel dat de meeste colleges om 9 uur beginnen en op de meeste dagen tot half 2 doorgaan (met natuurlijk pauzes) de middagen zijn dan vrij voor zelf studie (of de avonden net hoe je het zelf planed. Tevens heb ik me opgegeven voor het social program, wat betekend dat ik Dinsdagavond een openingsfeest heb en 1 a 2 keer in de week een sportavond en 1 weekenddag per week een excursie naar een mooie stad (york, edinsburgh en the lake district) Tevens ga ik op field trips naar hadrians wall, the holy island en alwnick castle, ook bekend als hogwarts in de harry potter films.

Op dit moment ben ik me beetje aan het inlezen, terwijl ik ook zoveel mogelijk van mijn thesis probeer af te ronden voor vertrek. Van de week natuurlijk nog wat boodschappen doen, koffer in pakken en dan ben ik er helemaal klaar voor. Ik zal daar veel foto's maken en natuurlijk de blog updaten met wat ik allemaal heb gedaan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home